ЗВІТ про роботу методичного об’єднання вчителів суспільно- природничих дисциплін за 2016/2017 н.р.

У шкільному методичному об’єднанні – 3 вчителі, з них:

вчителів вищої категорії – 3 :

-Кантур Олена Василівна

-Тробюк Людмила Валентинівна

-Топчай Наталія Миколаївна

Методичне об’єднання вчителів суспільно- природничих дисциплін в 2016/2017 навчальному році працювало над науково-методичною проблемою: „Використання інтерактивних методик та технологій при викладанні суспільно – природничих дисциплін”.

Відповідно до перспективного плану роботи, члени методичного об’єднання вивчали питання «Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку життєвих компетентностей особистості» та виконували завдання для його реалізації, а саме:

а) забезпечення цілеспрямованого методичного навчання всіх вчителів, що входять у МО;

б) розробка, апробація та впровадження новітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі методичної роботи в школі;

в) організація діяльності учнів у школі; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт;

г) проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення і узагальнення їхнього перспективного педагогічного досвіду та його впровадження;

Було проведено 6 засідань методичного об’єднання, на якихпроаналізували результативність роботи МО за минулий рік, визначили напрямки роботи вчителів, що входять у ШМО, ознайомилися з нормативними документами про викладання предметів суспільно – природничих дисциплін у поточному навчальному році, опрацювали Положення про атестацію педагогічних працівників, проаналізували хід підготовки до проведення предметних олімпіад та результати їх проведення; шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань і освітніх компетенцій, шляхи формування в учнів життєвих компетентностей шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання.

Одним із головних завдань роботи вчителя є результативність навчання їх вихованців, тому на засіданні методичного об’єднання були розглянуті і проаналізовані результати моніторингу якості знань учнів за навчальний рік.

Пріорітетні напрямки в роботі методичного об’єднання вчителів суспільно – природничих дисциплін на 2017-2018 н.р.

І.Підвищення якості освіти

1. Продовжити системну роботу щодо формування в учителів нового педагогічного мислення, готовності сприйняти і використовувати в роботі компетентнісний підхід, продуктивні, особистісно- розвивальні технології, сучасні педагогічні ідеї, перспективний педагогічний досвід.

2. Упроваджувати сучасні інформаційні ефективні технології аналітичної діяльності, здійснювати управління якістю освіти на основі даних базового моніторингу.

3. Забезпечити методичний супровід стандартизації базової та повної загальної середньої освіти, до профільного навчання в основній школі, профільного навчання в старшій школі.

4. Провести всебічний аналіз результатів освітнього процесу з історії, хімії, біології, географії, забезпечення вчителями досягнення всіма учнями рівня держаного стандарту освіти, створення умов для навчання на академічному рівні учням з високими навчальними можливостями

5. Провести експертизу нових освітніх технологій і методик, які використовують учителі.

6. Підготувати рекомендації на допомогу учням і батькам для найкращого засвоєння відповідних предметів, організації домашньої самостійної роботи , дотримання режиму праці та відпочинку .

7. Підготувати рекомендації:

* з методики викладання окремих тем програм;

* з підготовки учнів до предметних олімпіад ;

* з технологій підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.

ІІ. Підвищення якості викладання

1. Удосконалювати педагогічну майстерність шляхом поточного та перспективного планування самоосвітньої діяльності..

2. Створювати умови для реалізації особистісно зорієнтованого підходу до навчання,виховання та розвитку особистості учнів.

3. Широко використовувати на практиці інноваційні форми і методи роботи. Засобами навчання розвивати і виховувати національно-патріотичну особистість.

4. Вивчати, узагальнювати ,впроваджувати в практику роботи елементи передового педагогічного досвіду.

ІІІ. Удосконалення виховного процесу, позакласної роботи з учнями

1. Активізувати діяльність зі збагачення змісту, форм і методів позакласної роботи з учнями, спрямованої на розвиток і активізацію пізнавального інтересу, формування патріотичної особистості, формування позитивної «Я»-концепції школярів.

2. Розвивати співпрацю вчителів, учнів, батьків.

3.Реалізація особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого підходів до організації виховного процесу .

Тематика і форми проведення засідань ШМО за посиланням:

wym-1512033493216

Кiлькiсть переглядiв: 156