Звіт про роботу Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за 2023 рік

Звіт

про діяльність директора Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за 2022 рік

Звіт директора закладу освіти відображає основні напрями діяльності керівника закладу освіти у відповідності зі структурою щорічного звіту.

Директором ліцею забезпечено управління навчально-виховним процесом у відповідності з освітньою програмою, робочим навчальним планом та планом роботи на 2021-2022 н.р. Всі учні мікрорайону школи (с.Абрамівка, с.Савенка, с.Дудки, с.Вахівка, с.Рудня-Димерська, с.Володимирівка, с. Г. Катюжанська) охоплені навчанням, забезпечено підвід 80 дітей до ліцею 2 автобусами. Навчальні плани плани і програми виконано. Освітній процес у закладі здійснювався відносно до Тимчасового порядку організації освітнього процесу в 2021-2022 н.р. в період адаптивного карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) затвердженого педагогічною радою 28.08.2020р.

25 лютого 2022 р. по 31 березня 2022р. село Катюжанка перебувало під окупацією російських військ. В приміщенні ліцею був розміщений штаб окупантів. Територія ліцею перетворена на оборонну споруду з розміщенням танків, САУ (37 одиниць). Приміщення ліцею було розграбовано та пошкоджено. Загальна сума збитків від викраденого майна, комп’ютерного, технологічного обладнання становить 5,5 млн. грн.

Директором ліцею в квітні 2022 р. зареєстровано в офісі Генеральної прокуратури України позов щодо заподіяних матеріальних збитків. Директор ліцею протягом квітня-червня 2022 р. брав активну участь у проведенні слідчих дій на території закладу працівників Служби безпеки України, Генеральної прокуратури, Національної поліції України по злочинах окупантів.

Вже з початку квітня було організовано ліквідацію наслідків перебування окупантів в ліцеї; приведення приміщення до нормального стану, підготовки функціонування в режимі воєнного стану. Освітній процес був відновлений з упровадженням технологій дистанційного навчання. Управлінські рішення приймались своєчасно, оперативно та забезпечили завершення навчального року, одержання документів про освіту випускниками 9, 11 класів.

Всі випускники 11 класу подолали поріг при здачі ЗНО 2022 р. та вступили до вузів. Випускниця 11 класу Коваленко Анна нагороджена Золотою медаллю ,,За відмінні досягнення у навчанні,,.Всі випускники 9-х класів продовжують здобуття повної загальної середньої освіти.

Протягом останніх 5 років заклад показує кращі результати по ефективності начально-виховного процесу серед опорних закладів Київської області.

Директором ліцею забезпечено фінансово-господарську діяльність та життєдіяльність закладу в межах бюджетних фінансувань на 2022 рік:

- Своєчасно підготовлено запит бюджетних потреб закладу на 2022р. та систематично здійснюється контроль за раціональним використанням коштів;

- Як уповноважена особа директор ліцею проводить тендерні процедури закупівель товарів та послуг у відповідності з чинним законодавством України;

- Забезпечено ефективну комунікацію з органами державної влади, благодійними міжнародними та українськими організаціями ;

- В ліцеї проведено за звітний період:

· Облаштування підвісних стель на всіх поверхах ліцею, з установкою нових світильників;

· Установка нових дверних полотен (53 шт) та вікон (2 шт) за кошти державного бюджету;

· Закупівля 2 нових шкільних автобусів за кошти обласного бюджету;

· Капітальний ремонт та облаштування укриття в підвальному приміщенні (за сприяння ЮНІСЕФ) вартістю 3,5 млн, грн.

· Облаштування цифрового освітнього центру та організація його ефективної роботи, тьюторами, керівниками гуртків працюють педагоги ліцею;

· Одержано 15 ноутбуків, 19 хромбуків (фінансування ЮНІСЕФ)

· Одержано технологічне обладнання для харчоблоку з коштів обласного бюджету(1160000грн.);

· Одержано мультимедійне обладнання для 2 кабінетів з коштів обласного бюджету(більше 300 тис.грн.)

· Проведено тендер на закупівлю комп,ютерної техніки для 2 кабінетів інформатики вартість 500 тис. грн.,з коштів залишків освітньої субвенції за 2021 р. Димерської ОТГ, оплата здійснена в кінці грудня;

· Закуплено силові кабелі для підключення технологічного обладнання харчоблоку їдальні (150 тис. грн. з коштів бюджету Димерської ОТГ) та виконано саме підключення;

· Закуплено лавки в укриття (49900,0 грн, коштів Димерської ОТГ) та біотуалети(5 штук на 19 тис.грн);

· Закуплено паливно-мастильні матеріали для шкільних автобусів та генераторів в укриття (196 тис. грн. з коштів Димерської ОТГ);

· Облаштовано пункт системи водоочищення(придбано та встановлено відповідне обладнання на 607 тис.гривень .Кошти благодійного фонду Карітас-Київ);

Директором ліцею систематично проводиться робота по економному використанню енергоресурсів, своєчасному освоєнню і виконанню кошторису ліцею,раціональному використанню ресурсів, матеріалів, проведенню повірки лічильників тепла, води, електроенергії, забезпечення ведення бухгалтерського обліку, фінансово-господарської документації у відповідності з Бюджетним Кодексом та чинним законом України.

Директор ліцею співпрацює з батьками з питань ефективності навчально-виховного процесу, охорони праці та дотримання правил техніки безпеки. Своєчасно реагує на звернення батьків. Пропозиції батьків розглядаються, враховуються при прийнятті управлінських рішень.

Директор ліцею Микола МИКИТЧИК



Звіт директора школи за 2018-2019 н.р.

ПРОТОКОЛ №1

загальних зборів колективу школи, ради школи,

батьківського комітету, піклувальної ради

ОЗНЗ Катюжанська ЗОШ І-ІІІ ступенів

14 червня 2019 року

Голова зборів Тимошенко Л.П.

Секретар зборів Олексієнко В.П.

Присутні: 87 чоловік

Порядок денний

1. Звіт директора школи про роботу за 2018/2019 н.р.

2. Оцінка діяльності директора школи.

1. Слухали. Звіт директора школи Микитчика М.А.

Директором школи забезпечено управління навчально-виховним процесом опорного

закладу у відповідності з освітньою програмою, робочим навчальним планом та планом

роботи на 2018/2019 н.р. Всі учні мікрорайону школи охоплені навчанням. Навчальні плани і

програми виконано. Успішно здійснювалось реформування початкової школи на засадах

НУШ, оновлено освітнє середовище, всі вчителі пройшли курсбву перепідготовку.

Директором забезпечено освоєння бюджетних коштів для модернізації комп’ютерного

парку, особливо початкової школи. Модернізовано комп’ютерний кабінет 1-4 класів

(встановлено 9 сучасних комп’ютерів), обладнано 4 мультимедійні кабінети з

інтерактивними дошками, 3 мультимедійні кабінети, придбано 5 ноутбуків. а до кінця серпня

ще буде придбано 5 шт. Всього на закупівлю комп'ютерної техніки буде використано 280

тис. грн з бюджету розвитку.

З 01.09.2019 року запроваджується інклюзивне навчання в 5-Б класі. За літній період буде

закуплено обладнання для інклюзивно-ресурсної кімнати.

Директор дав пояснення затримки фінансування для підготовки освітнього середовища 1-

х класів .

Результатами впровадження інноваційних технологій та підвищення ефективності

навчально-виховної роботи стали:

11 учнів - переможці районного етапу олімпіад;

5 учнів - учасники обласного етапу, з них 3 учні - призери (Джумун Д., Середа А.,

Коваленко А.);

Сирота Владислав - переміг в обласному етапі МАН та зайняв 10 місце у Всеукраїнському

етапі;

2 випускники нагороджено срібною медаллю «За досягнення у навчанні» (Джумун Д.,

Середа А.).

Директором забезпечено фінансово-господарську діяльність та зміцнення матеріально-

технічної бази:

- підготовлено кошторисну документацію, підписано договір на поточний ремонт І

поверху, облаштування підвісної стелі;

- ремонт електромережі філії ОЗНЗ Катюжанська ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Рудня-

Димерська;

- підготовлено дефектний акт на ремонт системи опалення блоку №1;

- проведено реконструкцію освітлення в 5 навчальних кабінетах, до кінця року - ще

буде в 3 кабінетах;

- підготовлено кошторис на облаштування швидкісного інтернету (не менше 100

МБт) в усіх навчальних кабінетах за кошти субвенції державного бюджету;

- йде виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво огорожі

шкільного подвір’я (виділено 800 тис. грн з бюджету розвитку).

Життєдіяльність закладу забезпечується за кошти районного бюджету, використання яких

контролюється директором щоденно.

Спонсорських коштів у 2018/2019 н.р. не було взагалі. Благодійна допомога батьків була в

натуральній формі: ремонти в навчальних кабінетах самими батьками. Всі роботи актуються,

реєструються в Казначействі. Благодійна допомога батьків по підготовці кабінетів до нового

навчального року здійснюється виключно на добровільній основі. Наказ про заборону збору

коштів педагогічними працівниками контролюється директором школи.

Директор забезпечив школу педагогічними кадрами, своєчасно вирішує кадрові проблеми,

підвищення кваліфікації, атестацію педагогів.

Проаналізовано роботу по соціальному захисту працівників, збереженню та зміцненню

здоров'я учнів. В кошторисі школи кошти не закладаються, реальні можливості

обмежуються залученням дітей до пришкільного та мовного таборів. За організацією

харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій контроль є постійним.

Директором школи ініційовано перед комісією районної ради створення районної

програми розвитку харчування учнів та утримання шкільних їдалень (що є великою

проблемою на даний час через відсутність фінансування).

Належний санітарний режим в школі забезпечено.

Директор школи співпрацює з батьками, радою школи щодо питань ефективності

навчально-виховного процесу, охорони праці та дотримання правил техніки безпеки.

Своєчасно реагує на звернення батьків.

Пропозиції батьків розглядаються і враховуються при прийнятті управлінських рішень.

2. На голосування учасників зборів внесено пропозицію визнати роботу директора школи

Микйтчика М.А. за 2018/2019 н.р. задовільною.

( Результати голосування: за - 86 чол.;

проти - 0 чол.

За результатами голосування діяльність директора школи визнано задовільною

Перегляд за посиланням:wym-1592384572600

Звіт директора школи за 2017-2018 н.р.

Протокол № 1

загальних зборів колективу школи, ради школи, батьківського комітету,

піклувальної ради ОЗНЗ Катюжанська ЗОШ І-ІІІ ступенів14 червня 2018 р.



Голова зборів: Крачило Т.П.

Секретар зборів: Онищенко Я.М.

Присутні: 89 чол.

Порядок денний

1. Звіт директора школи про роботу за 2017-2018 н.р.

2. Оцінка діяльності директора школи.

1. Директор школи Микитчик М.А. розпочав свій звіт з аналізу особливостей організації навчально- виховного процесу в 2017-2018 н.р., а саме:

- Адаптації до умов роботи опорного закладу, вирішення організаційних питань, пов’язаних з філією Руднє-Димерською ЗОШ І-ІІ ступенів;

- Проведення реформування освітнього простору школи, підготовка кадрів до навчання 1-х класів, розробка освітніх програм та навчальних планів;

- Роз’яснення причин відсутності фінансування опорного закладу та НУШ за рахунок державної субвенції.

Всі діти мікрорайону школи охоплені навчанням, організовано підвіз дітей з навколишніх сіл (58 чол.) двома автобусами (другий придбаний за кошти обласного бюджету і введений в експлуатацію в 2018 році).

Підготовлено мережу школи на 2018-2019 н.р..

Проведено належну організаційну роботу по набору до 1-х класів (три класи – 64 учні) та підготовку умов для навчання першокласників.

Подано в обласний сервісний центр замовлення придбання меблів, обладнання шкільних кабінетів (зокрема 25 робочих комп’ютеризованих місць вчителя і т.д.).

Адміністрація школи забезпечила виконання навчальних планів та програм, матеріали узагальнено, проведено наказом.

В аналізі директора прослідковується позитивна динаміка підвищення ефективності навчально-виховної роботи. Згідно рейтингу ЗНО 2017 року школа посіла 16 місце серед майже 500 шкіл Київської області, а серед закладів Вишгородського району – це найкращий результат. 17 переможців районних олімпіад, 6 учасників обласних, з них 2 – стали призерами. 18 учнів нагороджено Похвальними листами.

Значний обсяг робіт проведено в школі по зміцненню матеріально-технічної бази закладу:

- Капітальний ремонт цоколю та відмостки;

- Завершено капітальний ремонт покрівлі;

- Заміна дверей у фойє школи (вхідні групи);

- Побудовано пандус;

- Розпочато будівництво міні футбольного поля за програмою Міністерства економіки;

- Реконструкція освітлення в 5 навчальних кабінетах;

- Проведено поточний ремонт всіх навчальних кабінетів, частину за благодійні кошти батьківського комітету (роботи заактовано, оприходувано через відділення держказначейства);

- Придбано три комплекти класних дощок;

- Придбано комп’ютерну техніку за кошти спецрахунку школи на суму 19 тис.грн.;

- Придбано обладнання, будівельні та господарські матеріали за кошти загального фонду на 20 тис.грн.;

- Проведено закупівлю вогнегасників, заміну електролічильників, повірку теплолічильника за кошти загального фонду.

Директор проаналізував джерела фінансування закладу, роль благодійного фонду батьківського комітету. Зокрема наголосив, що 99% коштів дає районний бюджет, включаючи субвенцію на зарплату вчителів. Один відсоток - це кошти спеціального фонду (зароблені школою) та кошти благодійного фонду, більшість з яких існує в натуральній формі (надається не готівкою, а роботами, матеріалами, згідно актів). Детальний звіт щодо витрачання коштів благодійного фонду надається щоквартально на сайті школи в розділах «Інформація батьківського комітету» та «Фінансова звітність».

Вся фінансова документація доступна як в бухгалтерії школи, так і в казначея б/к Антоненко Н.М. для будь-кого з батьків.

Директор забезпечив школу педагогічними кадрами, своєчасно вирішує кадрові питання, підвищення кваліфікації, атестацію вчителів.

Проаналізовано роботу по соціальному захисту працівників, збереженню та зміцненню здоров’я учнів. Практично в директора школи сьогодні відсутні реально ричаги впливу на процес оздоровлення, харчування учнів. Оздоровлення відсутнє взагалі, а харчування (учні 1-4 класів) – контроль за якістю та санітарно-гігієнічними умовами в шкільній їдальні. Належний санітарний режим в школі забезпечено.

Директор школи співпрацює з батьківською громадськістю, радою школи, громадськістю села щодо питань зміцнення матеріальної бази та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Микола Артемович своєчасно реагує на звернення батьків. Пропозиції батьків розглядаються і враховуються при прийнятті управлінських рішень.

2. На голосування учасників зборів винесено пропозицію визнати роботу директора школи Микитчика М.А. за 2017-2018 н.р. задовільною.

Результати голосування за: 88 чол.

проти: 0 чол.

За результатами голосування діяльність директора школи визнано задовільною.

Звіт директора школи за 2016-2017 н.р.

Протокол № 1

загальних зборів колективу школи, ради

школи, батьківського комітету, піклувальної ради

Катюжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

14 червня 2017 р. с. Катюжанка

Голова зборів: Осадча З.Д.

Секретар зборів: Тимошенко Л.П.

Присутні: 85 чол.

Порядок денний

1. Звіт директора про роботу за 2016/2017 н. р.

2. Оцінка діяльності директора школи.

1. Звіт директора школи Микитчика М.А. здійснювався відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

По першому питанню доповідач розкрив роботу директора по підвищенню рівня організації навчально-виховного процесу в школі. Проведено велику організаційну роботу по завершенню процесу реорганізації закладу в загальноосвітню школу (реєстрація статуту, реєстрація в державному реєстрі, виготовлення штампів, печаток, одержання електронних підписів, ключів, включення в бази даних освітньої системи).

Всі діти мікрорайону охоплені навчанням, організовано підвіз дітей з навколишніх сіл (55 чол.). Проаналізовано мережу класів і учнів до 2020 р. в 2016/2017 н. р. – 462учні – на 2019/2020 н. р. – 506 учнів. Почато реалізацію плану створення на базі школи опорного закладу та перспективи, що відкриваються в зв’язку з цим (поліпшення матеріально-технічної бази, комп’ютерне забезпечення).

Проаналізовано виконання навчальних планів і програм, річного плану роботи.

Успішно пройдено атестацію школи в грудні-січні, публічну презентацію школи на розширеній нараді директорів. Випускники 9, 11 класів успішно склали ДПА. Особливо слід відмітити ЗНО/ДПА з української мови та літератури. З 8 випускників – 5 учнів отримали високий рівень, 2 учні – достатній і 1 – середній. Більшість з них підвищила рівень навчальних досягнень. Учениця 9-А класу Середа Анна стала призером обласної олімпіади з української мови та літератури. 13 учнів стали переможцями районного етапу учнівських олімпіад.

Велику роботу проведено директором по зміцненню матеріально-технічної бази закладу:

- продовження капітального ремонту покрівлі школи (освоєно 620 тис. грн)

- реконструкція системи освітлення (3 кабінети)

- встановлення фільтру очистки води (13 400 грн)

- обладнання охоронної сигналізації та підключення до пульту УДО національної поліції у Київській обл.

- проведено поточний ремонт всіх навчальних кабінетів, залучивши до цього благодійну допомогу ТОВ «Капарол Україна» та батьківських комітетів класів.

- підключено до мережі Інтернет ще 5 кабінетів (в цілому мережа об’єднує 27 кабінетів), при щомісячній абонплаті за контент 600 грн з коштів районного бюджету.

Директор проаналізував джерела фінансування закладу, роль благодійного фонду батьківського комітету. Детальний звіт щодо витрачання коштів благодійного фонду розміщено на сайті школи в розділі «Інформація батьківського комітету». Всі витрати задокументовано, роботи оприбутковано і проведено через казначейські рахунки з відображенням у звітності бухгалтерії школи.

Директор забезпечив школу педагогічними кадрами, своєчасно вирішує кадрові питання підвищення кваліфікації, атестацію вчителів. 8 з 10, що атестувались в 2016/2017 н. р. підтвердили вищу категорію та педагогічні звання. Тробюк Л.В. присвоєно звання «Старший вчитель». Було акцентовано увагу на критеріях необхідних для встановлення вищої категорії та присвоєння педагогічних звань.

Проаналізовано роботу по соціальному захисту, збереженню та зміцненню здоров’я учнів та педагогічних працівників. Вказано на проблеми з їх вирішенням, відмічено досягнення. Директор ініціює виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту внутрішніх мереж опалення для збереження належного температурного режиму.

Директором налагоджено тісну співпрацю з батьківським активом, радою школи, громадськістю села. Микола Артемович своєчасно реагує на звернення батьків, своєчасно вирішує нагальні питання, що стосуються організації навчально-виховного процесу. Пропозиції батьків розглядаються і враховуються при вирішенні кадрових питань, прийнятті управлінських рішень.

2. На голосування учасників зборів було винесено пропозицію визнати роботу директора школи Микитчика М.А. за 2016/2017 н. р. задовільною.

Результати голосування: за – 84 чол.

проти – 0 чол.

За результатами голосування діяльність директора школи визнано задовільною.

Голова зборів З.Д. Осадча

Секретар зборів Л.П. Тимошенко

Кiлькiсть переглядiв: 658